Saturday 2 February 2013

bestie forever

 #page ini hak milik ayu waheedah *hahaha*
sebenarnya page ini special untuk kawan ayu, ZULIANA  atau dikenali sebagai YANA.


     Assalamualaikum, sekali lagi ayu mengisi blog ini dengan cerita kehidupan ayu yang meningkat pertengahan remaja. masa remaja ni lah lebih meluangkan masa bersama kawan- kawan,ayu teringat masa ayu sekolah rendah,darjah 6.masa tu ayu,fara,zuliana,aqilah dan jazshira,kami terlalu rapat dengan itu kami pon buat lah ala-ala adik beradik angkat..kenangan itu masihh ayu ingat.Dengan ada ye masa terlebih * takut membazir* ayu pon cadang untuk keluar dengan diaorang dan baru - baru ni ayu baru hang out dengan salah seorang adik beradik ayu..YANA. kami *photo shoot * dekat rumah ayu. macam-macam ragam yang timbul,huhu. Yana datang  rumah ayu sebenarnya nak belaja make up dengan ayu *macam profesional pulak * .si yana ni excited sangat sampai suruh kejutkan. ayu kejut kan pukul 7 tapi bangun ye pukul 9,kelam kabut di buat ye dengan nak masuk kerja pukul 11.keisan dia tapi dengan hasrat berkobar-kobar dia tetap datang. pagi-pagi lagi dah terjah kampung dengan menunggang moto E kali 5 (EX5).
 

     PERSIAPAN
 dengan teruja ya, ayu keluarkan semua bahan-bahan yang hendak ditepek ke muka yana. terkejut dia dengan koleksi make up ayu. *rambang mata?*


     ADA GAYA?
ayu tak tahu lah nak make up dia konsep apa.hihi.ayu bukan PRO sangat bab conteng- conteng muka orang, yana tinggi, ayu rendah..hurm, terbongkok-bongkok ayu TOUCH UP muka dia.haha..sabo jela..


                         



#n lah hasil contengan ayu kat muka YANA


#macam-macam gaya dibuat ye

#antara versi yang dilakukan

#tak tahu nak posing macam mana lagi

      Lepas habis ye aktiviti tu kami pon cadang untuk keluar picnic dengan yana, memang awesome lah.
*PANTAI* yeah! aweseome place. memang sesuai dengan jiwa,angin sepoi-sepoi bahasa,haha
dengan tak ada lesen ye alahmdulillah selamat pergi balik tanpa di kejar dengan abang polis yang nakal..haha.sampai sana je kena ngorat dengan mamat-mamat yang lalu- lalang,ergh,,rasa malu mula menyelubungi diri, nak aje ayu tutup muka ayu dengan skirt ayu,haha.



  PAYUNG?
kami sempat beli payung yang berwarna warni di kedai serbaneka 24 jam *7 ELEVEN*. tapi bila dah sampai sana. ada pulak panyung ye,,haish,,sakit pulak hati kite..tapi berbaloi lah jugak dapat payung yang sweet warna ye..

    BELON BUIH ATAU LAYANG-LAYANG?
sampai sana je dah tak tahu nak buat apa..kalau cuci mata 1 round ok la.biasa ya orang yang datang ke tempat macam ni cuma mandi. nak mandi tapi keadaan tak mengizinkan so kami cuma ada dua pilihan je..
main layang-layang?hurm. tak manis pulak orang tengok anak dara lari-lari untuk terbangkan layang- layang. JADI! kami main hanya main belon buih,,haha. walaupon bunyi ye agak kanak - kanak. tapi seronok.


    AWESOME 3D
setiap perjalan hidup ayu pasti diiringi dengan camera comel ayu.untuk aktiviti luar ayu guna konsep 3D. gambar ya memang cantik, penuh memori kad camera   :D


#inilah antara pic semasa di pantai



#awesome 3D
# awesome 3D
#awesome 3D
#awesome 3D


SEKIAN, <3



No comments:

Post a Comment