Friday 22 February 2013

ilmu yang bermanfaat

ilumu yang diberi oleh guru akan memberi manfaat kepada muridnya suatu hari nanti   :)


    Assalamualaikum,alhamdulillah, ayu masih diberi kesempatan untuk meng up date kisah suka - duka ayu di blog ini. semua sihat? dah diner?jum lah candle like diner dengan ayu.banyangkan kita diner ditepi pantai sampil menghirup udara malam yang menjadikan suasana romentik * alololo, berangan sahaja lah budak ni *

  Pada hari rabu lalu, ayu ke pasar di kediaman ayu, tengah syok temankan Fara beli ais krim sambil menyedut air cendul campur tiba-tiba ayu nampak kelibat seseorang yang ayu kenal sangat.DAN! tak salah lagi, orang ya adalah TEACHER ZAUWIYAH   iaitu cikgu bahasa inggeris ayu. Apa lagi, ayu dengan muka tak malu nya menyapa Teacher dengan penuh rasa teruja. Ayu dengan Fara pun salam tangan teacher. Kami hanya beborak buat masa yang pendek sahaja sebab keadaan tak mengizinkan. Teacher Zauwiyah lah yang banyak membantu ayu dalam mata pelajaran Inggeris. Dia tak pernah penat memberi sokongan sebelum masuk dewan.


   KENANGAN DAHULU...............
ayu cuba mencari-cari kenangan yang melibatkan hubungan ayu dengan teacher, Satu kelas suka dengan teacher zauwiyah sebab perwatakannya yang begitu lembut dan baik hati. Tahun lepas,tiap kali Hari guru menjelang ayu dangan Faezah mesti sibuk ke kedai tudung untuk memlilh tudung untuk menghadiah kan kepada teacher,walaupon harganya tidak terlalu mahal tapi sekurang-kurang nya memabntu teacher untuk digayakan ke sekolah. Sampai sekarang ayu maih simpan hadiah yang dibagi oleh teacher semasa ayu dapat naikkan markah.





#inilah teacher zauwiyah.comel kan?
:)




  SEKIAN <3


No comments:

Post a Comment