Thursday 21 March 2013

KAMI BFF

       
                     Assalamualaikum. apa khabar para pembaca blog ku? *siapa kah?*  al-hamdulillah, halangan demi halangan dalam hidup ayu kini, dapat ayu lalui dengan pemikiran yang matang. Baru-baru ni ayu kerap keluar dengan BFF ayu.Tapi dengan tiada hala tuju menjadikan masa itu terbuang.Maka disaat sisa-sisa masa yang ada, BFF ayu, si fara tu cadang untuk kemas bilik ayu yang berupa hutan  :o  .. teruk kan? hihi.


             Ayu berkongsi bilik dengan adik ayu so banyak lah barang dalam bilik tu, masing-masing malas nak kemas,terabur je lah, huhu. ayu dilahirkan dengan naluri malas berkemas, kalau kemas pon ala kadar and then pasti akan bersepah balik. Mak ayu dah penat membebel. Ayu pon rasa tak sio nak duduk dalam bilik tu, hahaha.


           Operasi mengemas bilik bermula pukul 4 dan habis pukul 6. fuh! makan habuk lah ayu dalam bilik tu, Ya allah, ayu rasa lembu pon tak mo tinggal dalam bilik ayu, huhu. Masing-masing telah diberi tugas, ayu lipat kain dan mengasing baju yang tak boleh dipakai, Faezah pulak bahagian tudung, kesian dia. melambak tudung ayu. dari pada pashmina,shawl,bawal. haish! cuma tudung salji je tak,*bagaimana kah?* . Tugas fara pulak bahagian susun atur. perrghhh! gaya dia memang orang expert. memang selesa lah dibuat ya, habis semua barang soleh ayu diterjah nya.

            Al-hamdulillah, akhirnya siaplah bilik ayu dibahagian meja solek, yang lain tu kemuadian lah ye. hihi. Ayu akan cuba untuk mendisiplinkan diri untuk berkemas. Mereka bukan sahaja  BEST  FRIENDS  FOREVER  tapi dia orang lah   BUAT  FENOMENA  FAEDAH  bagi ayu. thanks sayang........




                               
#inilah hasil ye, huhu
             
# kami bff


        sekian ♥





No comments:

Post a Comment